Ondra R
Ochota Pana majitele je neskutečná. Neměl problém pracovat na 25 let starém autě, jiní tím opovrhovali. Během jednoho dne byla oprava hotová. Vše krásně vysvětleno + videocheck přes WhatsApp. S takovýmto přístupem jsem se ještě v žádném jiném servise nesetkal. Jsem nadšený a přeji hodně zakázek a spokojených zákazníků do budoucna. Díky za poctivý servis se skvělým přístupem k zákazníkovi
Zdroj:
Jakub Maly
Výměna oleje v automatu a zadním diferenciálu u BMW F20. Auto jsem ráno předal a odpoledne vyzvedl. Odhadnutá cena nepřekročena (20k). V průběhu servisu jsem dostával videa o stavu. Přístup tedy super. Kvalita práce taky. Jediné mínus je místo samotné. Hezkou fasádu ale mechanik k dobře provedené práci nepotřebuje :)
Zdroj:
Olga Prokayeva
Se službou jsem velmi spokojena. Měla jsem prasklou pružinu a během jednoho dne mi ji vyměnili. Martin Janda je velmi zdvořilý a pečlivý. Během tohoto dne také pomohl mi s STK. Doporučuji na 100%
Zdroj:
Tomáš Jelínek
Přístup, jaký má pan Janda se jen tak nevidí. Rychlost, ochota, profesionalita, férové jednání. Již nikam jinam nejezdím.
Zdroj:
Václav Skohoutil
Pána doporučuji proaktivní přístup a jednání na úrovni rád i poradí i když nemusí ;) až budu potřebovat opět pomoci nebudu se ho bát vyhledat
Zdroj:
Marek Pikaň
Kvalita, cena, domluva, přístup a mohl bych pokračovat. To je jako srovnávat lékaře a rodinného lékaře. I ze záručního servisu sem jedu abych měl jistotu, že udělali to, co je na faktuře. A když se nejedná o záruční, jedu sem rovnou. Zákazníkem jsem již 6 let, z toho 5 s Citroenem (motor THP, což je slušný hypochondr).
Zdroj:
Jan Havíř
Excelentní servis, výjimečný zákaznický přístup a nadstandardně kvalitní provedení práce. Nemám slov a pouze mohu 👏👏👏
Zdroj:
Martin Arlt
Veliká spokojenost se servisem. Určitě rád navštívím znovu, až budu mít další problémy s octavii. Všem mohu jen doporučit.
Zdroj: