Rexa Torius
Mohu jen doporučit. Naprosto skvělá komunikace, profesionální jednání a nadstandardní přístup. Využil jsem tuto službu poprvé při odeslání balíčku do Jižní Ameriky. Takto si představuji, že má fungovat služba. Děkuji
Zdroj:
Vlasta Vetcha
Tuto společnost jsem využila 2x na poslání balíku do střední Ameriky. Vždy velká, ale velká spokojenost. Naprosto jednoduché vyplnění dokumentů, kurýr druhy den vyzvednul zásilku a ta za pouhých 58hodin byla v USA. Celou dobu jsem měla přehled, kde se zásilka nachází!!! Velké dekuji!!
Zdroj:
Ivana Agnerová
Posílala jsem malý balíček soukromě do Rakouska. Pro mě velký úkol, pro tyto profíky brnkačka. Vše jsem vyplnila i zaplatila on-line, kurýr vyzvedl přesně dle domluvy a do 24 hodin byl balíček v pořádku předán adresátovi.
Zdroj:
Lukáš Pakoš
Když jsem odjel na Nový Zéland, zapomněl jsem si doma kartičku ŘP. Naštěstí moje přítelkyně využila vaší službu, a za 5 dní jsem ho měl u sebe. Děkuji.
Zdroj:
Renca Janu
👍👍👍 5 hvězd je málo. Balík který jsem posílala do USA byl přesně tak, jak bylo v objednávce , za 5 dní doručen. Od prvního kroku vytvoření objednávky , následná komunikace s neskutečně milou a ochotnou paní Barborou Fontánovou, vyzvednutí balíku , které bylo do 2 hodin, vše perfektní. Po celou dobu jsem viděla, kde zrovna balík je. Mohu určitě doporučit a příště určitě zase přes PošliSnadno😉 Děkuji , Renata Janů
Zdroj:
Radek Čepelák
Vše proběhlo hladce, vč. rychlého doručení. Posílal jsem 9kg balík do Dubaje a naprostá spokojenost. Pomohli také se správným obsahem faktury a náležitostmi pro celní řízení. 100% spokojenost, služby přes ně můžu jedině doporučit!
Zdroj:
Ivana JVR
Urcite doporucuji. Posilala jsem balik do USA do Severni Karoliny. V patek rano kuryr vyzvedl a v pondeli rano byl dorucen a to jsem vybrala standard a ne expres! Servis vyborny a cena take. Pani ze zakaznickeho oddeleni ihned po zadani objednavky online zavolala a poradila, jak postupovat dal. Dala mi par uzitecnych informaci jako napriklad jak balik zabalit ( zda se to samozrejme ale mela jsem ho zrovna zabaleny spatne..). Budu stalym zakaznikem.
Zdroj:
Zdeněk Vlček
Zákaznický přístup 10/10. Když je nějaký problém se zásilkou aktivně ho sami od sebe řeší a infomují mě o tom.
Zdroj: