Radim Petříček
Perfektní CRM, neustálé se na systému pracuje - upgrady, updaty, nejrůznější propojení atd. Navíc plně rezonuji s náladou, kterou Raynet tým vyzařuje a jak komunikuje. Těším se na další novinky a semináře :)
Zdroj:
Alena Cvitanovič
Jsme velmi spokojeni s CRM od Raynetu, využíváme ho již několik let. Asi nejúžasnější funkce je emailová historie u klienta. Není třeba nic složitě zapisovat a email, který chci se sám načte k danému klientovi. Chtěla bych hlavně poděkovat podpoře, která vždy reaguje trpělivě i na opakované dotazy a snaží se vždy vyjít vstříc. Doporučujeme a děkujeme TOPLINGVA s.r.o.
Zdroj:
Avenier a.s.
Používáme Raynet 2 roky a jsme spokojeni jak po stránce uživatelské jednoduchosti, grafického zpracování, tak po stránce podpory systému. CRM systém funguje spolehlivě jak na počítači, tak v mobilní aplikaci. Navíc využíváme pro vedení týmu nástroj Analýzy.
Zdroj:
Rostislav Veselý
CRM - Raynet je bezpochyby nelepší program, který jsme ve firmě vyzkoušeli. Zákaznická podpora funguje na jedničku, vždy rádi poradí a pomohou. Vynikají a užitečná je i mobilní aplikace, díky ní máme své případy stále u sebe. vřele doporučuji.
Zdroj:
Karolína Mikysková
CRM jsme ve firmě vybírali hodně pečlivě a dlouho. Raynet byl přehledný, graficky příjemný a intuitivní. Jako jeho největší výhodu vidím perfektní zákaznickou podporu a proklientský přístup. Ať se ozveme s čímkoliv, vždy nám rychle a ochotně někdo poradí.
Zdroj:
projectill
Systém Raynet používáme přes rok a je velmi snadný na naučení i pro laiky. Zákaznická podpora je velmi dobrá a komunikace se společností bez problémová.
Zdroj:
Karel Řepa (GP)
Používáme Raynet CRM systém několik měsíců a jsme velmi spokojeni. Systém je přehledný a intuitivní. Zákaznická podpora funguje velmi rychle a ochotně. Doporučujeme.
Zdroj: