Michala Zemanová
Nejpříjemnější návštěva úřadu. Obzvlášť na živnostenském odboru . Lukáš Vydra je pracovník na svém místě. Se vším poradil a ještě jsme se zasmály. Super. I paní za přepážkou Czech Pointu.
Zdroj:
Miroslav Krucký
Nečekaně příjemný zážitek na úřadu při vyřízení nového OP. Pěkné prostředí a hlavně moc milá a ochotná paní na přepážce číslo 7.
Zdroj:
David Kocáb
Potřeboval jsem změnit trvalý pobyt, ale bohužel jsem doběhl k samoobslužnému kiosku přesně v 17:30 a už mi nebyl vystaven vyvolávací lístek.Naštěstí mi pomohl pan Pokorný, jakožto vedoucí odboru občansko-správních agend, kterého jsem zastihl na chodbě a on se za mě přimluvil u paní za přepážkou.Vše bylo během pár chvíli vyřešeno a já jsem do 20 minut odcházel spokojen. Ještě jednou velké díky panu Pokornému!
Zdroj:
Tereza Lisá
V březnu jsem si nechala dělat nový pás, bohužel jsem se úplně nevyznala v tom v jaký čas si mám pro pas dojít a tak jsem dorazila úplně v jiný den a čas. Naštěstí paní v okénku byla tak ochotná že kvůli mně pro pas došla a ještě jsme si hezky popovídaly kam vlastně pojedu. ☺️
Zdroj:
Tereza Pokorná
Živnostensky odbor - perfektni pristup p. Vydry, rychle vyrizeni zivnosti, znalosti zakonu, ktere bohuzel nejsou na ostatnich uradech samozrejmosti. Prosim naklonovat na vsechny pobocky statni spravy! Dekuji
Zdroj:
hostel cathedral
Velmi příjemné paní úřednice, rádi vysvětlí, poradí. Jsem upřímně rad ze Praha 12 ma tak skvělý úřad.
Zdroj:
Dana Nemcová
Rada bych ohodnotila dnesni navstevu u pani na prepazce cislo 5 - zmena trvaleho bydliste: velice mile a ochotne odpovidala na nase zmatene dotazy. Dekujeme ji i kolegyni za pomoc.
Zdroj:
Petra Kubíčková
Velká spokojenost s přístupem a chováním úřednic, rychlé vyřízení, vstřícnost, milé jednání.
Zdroj: